http://mzfreed.loxblog.comicon
دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس فلش
 
دانلود بهترین ها
 
 
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 16:9 ::  نويسنده : smz

ممکن است تا به حال گالری عکس های فلش را در اینترنت و یا در سی دی هایی که خریداری می کنید دیده باشید. در نگاه اول طراحی چنین گالری هایی با نرم افزارهای پیچیده ی موجود در بازار ممکن است کار مشکلی به نظر بیاید. اما امروز شما را با نرم افزار 3D Flash Gallery 2.1.0.0 که ارایه ای بی نظیر از شرکت Aneesoft می باشد آشنا خواهیم کرد که کار طراحی گالری های فلش را به سادگی آب خوردن خواهد کرد.
نرم افزار گالری جالب و کاربردی، ساخت گالری های فلش را در 3 مرحله ساده برای شما ایجاد خواهد کرد.برای اضافه کردن عکس به گالری خودتان نیز فقط عکس را کشیده و در داخل صفحه ی نرم افزار رها می کنید و نرم افزار خود کار طراحی و کد نویسی لازم را انجام خواهد داد. این نرم افزار به شما توان ویرایش بخش گالری از جمله پس زمینه و نحوه نمایش گالری تصاویر را خواهد داد. لازم به ذکر است این نرم افزار امکان ساخت گالری هایی با فرمت SWF را نیز فراهم خواهد کرد که می توانید از محصول خود در صفحات وب نیز استفاده نمایید.
این نرم افزار همچنین قابلیت اضافه کردن موسیقی و صوت به گالری فلش را دارد. در این نرم افزار می توانید صفحات تماس با ما و ارسال ایمیل نیز برای ارتباط با کاربران خود بسازید که از امکانات بی نظیر این نرم افزار به شمار می رود. هم اینک سایت نرم افزار دانلود رایگان این برنامه فوق العاده با امکانات بسیاری برای ساخت گالری عکس را برای شما تهیه دیده است.

دانلود با لینک مستقیم:

Mzfreed.loxblog.com




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 6896
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 11468
تعداد آنلاین : 1